모집부문 및 지원자격


  JOB TITLE: CLIENT SERVICE EXECUTIVE

  

  1) JOB DESCRIPTION

  • The Client Services Executive will devote approximately 80% of their time to sales administration support and 20% of their time to account management. Key responsibilities include:
    1) Account Management and Business Development Support
    - Assisting with the operational implementation of new accounts
    - Assisting with the renewal, up selling and cross selling of existing accounts
    - Complaint handling, acknowledgement and service recovery

    2) Analysis and Reporting
    Support the Client Services Manager as and when required with:
    - Supporting the renewal and business review process by generating client specific activity and utilization reports
    - Market intelligence and competitor activity

    3) Salesforce.com
    Ensure real time update of all client related activities into Salesforce.com including performing the following activities:
    - Managing the sales pipeline, from the start of all engagements with prospects/clients, timely updating any changes (i.e. stages, competitors and resolution causes for WON and LOST opportunities)
    - Tracking of all activities/points of contact with prospects/clients, providing detailed information on what was discussed/decided and on exchanged documents
    - Ensuring that all owned records (accounts, contacts, opportunities, etc.) are timely and accurately updated

    4) Process / Project Management
    - Management of the end-to-end client renewal process for designated clients
    - Management of the end-to-end new client set-up for designated clients
    - Monitoring of issuance of client invoices within Contract Invoice Timing (CIT) through to successful delivery (with Finance)

    5) Quality of Service Management
    Supporting Client Services Manager in providing the highest standard of service through:
    - Maintaining data accuracy and integrity of client data in SFDC
    - Ensuring that administrative data at the account, program and opportunity level is updated and up to date

  2) QUALIFICATIONS

  • Bachelor's degree in related fields
  • Client Service or Sales Administration experience preferred (Up to 2 years)
  • Good command of English
  • Excellent interpersonal skills
  • Customer focused & Proactive attitude
  • Great analytical skills & Detail oriented attitude
  • Computer literate - especially with Microsoft Office

   회사 소개

 INTERNATIONAL SOS

 International SOS는 글로벌 의료 및 보안 지원 전문 기업으로, 고객사 임직원의 안전한 해외출장 및 해외근무를 지원하기
 위해 출장/파견 중 발생할 수 있는 다양한 의료 및 보안 이슈에 대한 최적의 지원 서비스를 제공하고 있습니다. 

 International SOS는 1985년 설립되어 런던/싱가폴에 본사를 두고 있으며 전세계 90여개 국가, 850여개 지역에서 약 1600
 여명의 의료전문가 및 보안전문가를 포함한 만 천 여명의 직원들이 고객사의 ‘직원 안전 보호의 의무 (Duty of Care)’의 실현
 을 위하여 최선의 노력을 다하고 있습니다. 당사는 365일 24시간 연중무휴인 27개의 지원센터 (Assistance Centre)를 운영
 하고 있으며, 56개의 클리닉 및 8대의 전용 에어 앰뷸런스를 보유하고 있습니다. 또한 전세계 포춘 글로벌 100대 기업의
 83%, 500대 기업의 61%를 포함한 1만 여 고객사가 International SOS 서비스를 이용하고 있습니다.

 International SOS Korea는 1989년 설립되었으며, 현재 약 80여명의 임직원이 근무하고 있습니다. 당사는 국내 공기업 및
 유수 
대기업, NGO 단체 등의 고객사를 위한 해외 의료 및 보안 지원 서비스 업무를 수행하고 있습니다. 

  OUR MISSION

  To be the world’s leading medical and travel security risk services company

  OUR VISION 

  To pioneer the international medical and travel security risk services sector

 

  OUR VALUES 

  PASSION     | We work with passion, entrepreneurial spirit and teamwork to serve our clients and people
  RESPECT    | We treat all our stakeholders with respect and integrity in order to earn their trust
  EXPERTISE | We are committed to apply our professional expertise to deliver great quality services to our clients
  CARE             | We care about the interest of our clients, members & employees and aim to make a real difference to their lives 

 
  
INTRODUCTION VIDEOS 
(링크에 커서 위치 후, 마우스 오른쪽 클릭 ▶ 새탭에서 열기)

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  INTERNATIONAL SOS MEMBERSHIP ▶ CLICK

  INTERNATIONAL SOS BY NUMBERS 2018  ▶ CLICK


  전형절차 및 지원 안내 

 전형절차

STEP 1

서류전형

STEP 2

HR 및 실무진 면접

STEP 3

임원 면접

STEP 5

최종 합격

 
 고용형태   정규직

 전형기간    채용시 마감

 지원방법    International SOS Korea 채용사이트 에서 온라인 지원

                    *채용사이트: http://internationalsos.saramin.co.kr

 제출서류     

  1.  국문 이력서: 채용사이트에서 입력
  2.  영문 이력서 및 Cover Letter: 지원 시 첨부 필수 (MS Word, 1 File)


 
우대사항    취업보호 대상자 는 관련 법규에 의거하여 우대합니다

 기타사항     

  • 서류전형의 경우 합격자에 한하여 통보
  • 제출한 서류가 사실과 다를 경우 입사 취소
  • 기타 문의사항은 채용사이트 [질문하기]를 이용해 주시기 바랍니다   

   WORLDWIDE REACH. HUMAN TOUCH.                                            INTERNATIONAL SOS KOREA LTD.